Kindje op Komst forum

FAQFAQ  ZoekenZoeken  Uitgerekende dataUitgerekende dataChatChat GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Zwanger worden Zwanger Baby Peuter Acties en fun Forum Ledensites Verlies Homehome Shop
(kinder) feestje voor 11 jarige ?
Ga naar Pagina Vorige  1, 2

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Kindje op Komst forum index -> Leeftijdscategorie Basisschool (groep 7 & 8)
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Betty
Baby
Baby

BerichtGeplaatst: Di 23 Jan 2007, 9:36    Onderwerp: Reageer met quote

Marlous schreef:
beebiedroom schreef:
Ibizagirlke schreef:
Wij hebben vroeger zo'n feestje gedaan voor men broer zijn verjaardag in de Mc Donalds.
Daar kregen ze dan allemaal hun eten de hoek werd ingericht voor hen hij kreeg van de Mc zelf ook een cadeautje en mocht in de keuken ook eventjes helpen een hamburger maken zen vrienden mochten zelf mee om te kijken.
Vond dit wel leuk weet niet of meisjes dit leuk zouden vinden.

in nederland mag dit niet meer!!!

Ik moet zeggen dat ik daar heel blij om ben....

Maar ben ik nu een muts?
Slaapfeestjes als ze 11 zijn???

Mijn eerste was denk ik toen ik 14 was...

De mijne denk ik ook maar de jeugd is net als wij in vergelijking met onze ouders, ook weer wat wijzer dan wij waren, zo gaat dat nou eenmaal. Als ik bij alles denk: dat deed ik vroeger pas toen ik....... zo oud was, dan had ik elke dag een zeer opstandige cq verdrietige dochter van 12!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
jess
Kiddo
Kiddo

BerichtGeplaatst: Di 06 Feb 2007, 22:48    Onderwerp: Reageer met quote

Cool

Laatst aangepast door jess op Di 06 Nov 2007, 14:44, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Anonymous
Gast

BerichtGeplaatst: Wo 21 Feb 2007, 23:30    Onderwerp: Reageer met quote

OOo leuk,ik zal ook is even meekijken,mijn stiefdochter Malissa wordt 9 april 11 dus even meelezen voor leuke tips Knipoog
Naar boven
Kiki
Tiepmiep
Tiepmiep

Woonplaats: Overijssel Moeder van: Cheyenne(96), Chinook(97), Jessai(02), Junah(04), Ayden†(08) en Elyas (09)

BerichtGeplaatst: Ma 14 Mei 2007, 16:53    Onderwerp: Reageer met quote

Beetje late reactie, maar misschien heeft iemand anders er wat aan;

Hier deden we een slaapfeestje met de tiende verjaardag. De themafeestjes waren vanaf de negende verjaardag definitief verledentijd.

Dit jaar (oudste wordt 11) maken we een galadiner. Een vijfgangen menu dat ze zelf mogen maken. Ze moeten uiteraard in galakleding (niet al te serieus) komen.

De éénnaoudste wordt 10 en krijgt idd een slaapfeestje.

Vorige keer ging ik de volgende ochtend met ze schilderen. Schilderspullen kosten geen biet bij de Action.

Ook leuk (bij meisjes) is sierraden maken.
Voor jongens is het misschien leuk om zelf een leuke film te maken (moet je wel een videocamera hebben).

Top Kokker
Top Kokker

BerichtGeplaatst: Di 27 Nov 2007, 20:01    Onderwerp: Reageer met quote

Mijn dochter word in januari 11 jaar en ze wil naar de bios met een paar meiden....
Vorig jaar heeft ze gebowld met een paar dames en dat was ook voor herhaling vatbaar dus wat mij betreft, ze mag kiezen hoor! Knipoog

♥Jason 22.12.2010♥
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Kindje op Komst forum index -> Leeftijdscategorie Basisschool (groep 7 & 8) Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: