Kindje op Komst forum

FAQFAQ  ZoekenZoeken  Uitgerekende dataUitgerekende dataChatChat GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Zwanger worden Zwanger Baby Peuter Acties en fun Forum Ledensites Verlies Homehome Shop
Briegels kletsen maar door,........BMK deel 2
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 22, 23, 24  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Kindje op Komst forum index -> Zwanger worden
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Mywish2
Dreumes
Dreumes

BerichtGeplaatst: Do 10 Mei 2012, 7:43    Onderwerp: Reageer met quote

MOPPER MOPPER MOPPEER

Ik haat de belasting dienst momenteel. mijn man heeft midden maart een rekening nr geweizigt de kindgebonden butget en zorg toeslag zijn in de maand april niet uit betaalt wij hebben daar brieven voor ontvangen die moesten we in vullen en onder tekenen en dan binnen 10 dagen zou de uitbetaling plaats vinden. Op dit ogenblik hebben ze schijnbaar die papieren niet binnen terweil ik die brieven zelf in de bus heb gedaan en das al ruim 2 weken terug. dus toen vroeg ik hoe het dan zat met de uitbetaling van de maand mei zit kreeg ik te horen dat ze daar nog niets weten van die uitbetaling. Daarna stelde ik daar de vraag hoe het zit met de teruggaaf belasting 2010/11 en dat gaat nog zo'n 3 maanden duren. BEN JE MOOI KLAAR MEE.
Mijn vader heeft geen zin meer om te wachten op het geld en die wil mij en mijn man al uitschrijven van de vakantie ofwel daar gaat een leuke vakantie met dan aan die .......... Erg gemeen

HanB
Top Kokker
Top Kokker

BerichtGeplaatst: Do 10 Mei 2012, 10:08    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben er weer!!!
Echo was goed, vruchtzakje heeft een prima afmeting voor de duur van de zwangerschap. Helaas konden we ons vruchtje nog niet zien, maar de gyn maakt zich er geen zorgen over. Verliefd
Over twee weken mogen we weer komen, op de 24e. Verliefd

Mijn suiker wordt extra in de gaten gehouden, en ook de urine wordt extra in de gaten gehouden, zo heeft de gyn ons verzekerd. Zelfde geldt voor het afkomen van de placenta, en de bloedingsneiging. Placenta moet nu binnen een half uur na het kindje komen, en anders word ik meteen naar de OK gebracht voor manuele verwijdering. (normaal geven ze de placenta een uur de tijd)

Ik ben heel blij en opgelucht, en heb er het volste vertrouwen in dat het deze keer goed mag komen! Verliefd

Kaarsje vlindertje Quincy Megan vlindertje Kaarsje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Mywish2
Dreumes
Dreumes

BerichtGeplaatst: Do 10 Mei 2012, 10:14    Onderwerp: Reageer met quote

ZOOOOOOOOOOOO fijn nieuws Hanneke Glimlach ben blij voor je Dansen
Mywish2
Dreumes
Dreumes

BerichtGeplaatst: Do 10 Mei 2012, 14:42    Onderwerp: Reageer met quote

Tis een beetje stil hier vandaag
HanB
Top Kokker
Top Kokker

BerichtGeplaatst: Do 10 Mei 2012, 14:51    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben eindelijk klaar met rondrennen vandaag. Cool

- wakker worden rond 5u (weer wakker, maar goed, nu echt niet meer geslapen)
- zeven uur kids uit bed plukken, en klaar maken voor school/oppas
- ontbijten
- douchen
- kind naar oma en opa brengen (ruim half uur fietsen)
- van opa en oma naar ziekenhuis (20 minuten fietsen)
- van ziekenhuis naar opa en oma (20 minuten fietsen)
- terug naar huis fietsen (weer dik half uur fietsen)
- gauw kind in bed rammelen, zodat ze nog een krap uurtje kan slapen
- kind uit bed rossen, verschonen, aankleden, haar doen
- samen snelsnelsnel lunchen
- kind naar psz brengen (tien minuten fietsen)
- naar de markt + winkels (tien minuten fietsen)
- boodschappen thuis brengen (tien minuten fietsen)
- half uurtje voor mezelf, wat gedronken, mail gelezen, tijd alweer om!
- kind van psz halen (tien minuten heen, tien minuten terug)
- tuin storm klaar maken
- wat fröbelwerk gedaan
- meiden voor film zetten, want regen, dus niet buiten spelen
- ...

En nu is het alweer bijna vier uur, en ben ik doodop! Knipoog Thuisblijfmama een rustig, relaxt beroep??? Niet in mijn leven hoor! Lachen Cool

Naar boven
HanB
Top Kokker
Top Kokker

BerichtGeplaatst: Do 10 Mei 2012, 14:52    Onderwerp: Reageer met quote

En ja, ik heb echt megazadelpijn nu, na ruim twee en een half uur fietsen!!!! Meneer Groen

Naar boven
mamerijntje
Kleuter
Kleuter

BerichtGeplaatst: Do 10 Mei 2012, 15:23    Onderwerp: Reageer met quote

Han Verliefd Verliefd Verliefd Verliefd wat heerlijk allemaal goed nieuws meid Kusje Kusje Kusje Kusje geniet er van! En wat goed dat je je goed voelt. Moet je voorstellen dat je heel erg Misselijk was en je had dan al die fietscapriolen uit moeten halen Hand
Dansen Meneer Groen Dansen dat zijn wel 5000 kcal die jij verbandt hebt vandaag Duim omhoog

Dees, plezier met de belastingdienst Knipoog Leugenaar

Hier weekend nu (nu alweer Geschokt wat vliegen de weken toch Rollende ogen )

Ik ga lekker spaghetti maken Kwijlen Kwijlen Kwijlen

Naar boven
HanB
Top Kokker
Top Kokker

BerichtGeplaatst: Do 10 Mei 2012, 15:35    Onderwerp: Reageer met quote

Wie zegt dat ik niet Misselijk ben??? Cool
Af en toe, bij vlagen. Vanochtend ook.
Maar ik ben nu eenmaal niet zo'n klager. Oeps

Heb wel iets erg vaags...
Ik heb sinds gister last van mijn rechterhand, alsof hij op slot zit, of verzuurd is of zo. Geen extra pijn bij aanraken of kracht zetten. Die hand is de ene keer warmer dan de ander, en het volgende moment is hij kouder??? Het gevoel zit tegen pijn/irritatie/verzuring aan... Kan het niet zo goed uitleggen verder...

Iemand van jullie die het herkent, of gewoon weet wat het is? Heb al geprobeerd het op te zoeken, maar ik kom er niet uit.
Heb wel al besloten dat als het de komende dagen niet over gaat, ik maandag naar de huisarts wil...

Naar boven
mamerijntje
Kleuter
Kleuter

BerichtGeplaatst: Do 10 Mei 2012, 17:15    Onderwerp: Reageer met quote

Han Duim omhoog Duim omlaag Geschokt geen idee Kusje

Naar boven
Mywish2
Dreumes
Dreumes

BerichtGeplaatst: Vr 11 Mei 2012, 7:36    Onderwerp: Reageer met quote

Goede morgen allemaal......

Hanneke wat een geren en gevlieg zeg..... snap dat je dood op bent.
Hier gisteren een hele dag druk geweest met van alles en nog wat en was dus ook kei kapot. mijn man heeft een lieve collega waar die gisteren dus 50,- van heeft gehad en we dus heerlijk zijn wisten uit eten. alleen bij thuis komst was ik flink wat misselijk en had ik een nare drukkende pijn net boven mijn schaambotje. Mijn ventje was ook mors kapot dus we zijn lekker vroeg onder de wol gegaan* 20:00*

Spoiler:

Dag 2 en nog steeds geen bloed verlies

HanB
Top Kokker
Top Kokker

BerichtGeplaatst: Vr 11 Mei 2012, 9:28    Onderwerp: Reageer met quote

Om 20u lag ik nog niet in bed hoor! Knipoog knuffel
Bidden Bidden Bidden

Ik ben nog steeds doodmoe van gister. Denk dat ik straks maar terug in bed kruip, wanneer ik isa in bed heb gestopt. Vanmiddag Robyn naar kinderfeestje brengen, en vanavond eten bij vriendin. Vanmiddag, als Robyn op het feestje is, ga ik maar eens weer wat frobelspullen halen bij action, denk ik. Doe ik weer eens wat anders dan hier forummen, of rondrennen als een malle. Knipoog

Naar boven
mamerijntje
Kleuter
Kleuter

BerichtGeplaatst: Vr 11 Mei 2012, 9:43    Onderwerp: Reageer met quote

Hey lieve meiden,

gelukkig zijn jullie ook eens lekker druk en valt het niet meer zo op dat ik er niet veel ben Meneer Groen

Deeske, knuffel knuffel knuffel hoop toch zo dat het goed zit. Maar aan die test te zien wel egenlijk hč. En dat bloedverlies is gestopt, dus mss gewoon een haarvaatje uit je baarmoeder Denken Bidden Bidden Bidden

Han, je bent de beste rondrenner Duim omhoog Meneer Groen Kusje Meneer Groen Duim omhoog maar nu moet je even rusten hoor Stout ga jij maar lekker even slapen Sleepy Sleepy Sleepy

Ukske, hoe voel je je lieverd, ik heb zo met je te doen knuffel

Natasssie, ook weer klaar met rondrennen Meneer Groen en wordt het voor jou onderhand niet spannend Bidden Bidden Bidden Bidden

Hier geen enkele tekens, van niks nog nie Stil! Bidden Stil!
Spoiler:

Nou ja,.... behalve dan dat ik me een sjaggo en agressieve hormonen heb rondgieren van hek me jou daar Kop tegen de muur Kop tegen de muur Kop tegen de muur Gemeen of erg boos Gemeen of erg boos Gemeen of erg boos Erg gemeen Erg gemeen Erg gemeen Kop tegen de muur Kop tegen de muur Kop tegen de muur Kop tegen de muur oh ja en toch wel wat pijn in mijn onderrug en en licht opkomende hoofdpijn,....... zal wel een Gemeen of erg boos Erg gemeen ronde worden, schat ik zo Verward

Naar boven
HanB
Top Kokker
Top Kokker

BerichtGeplaatst: Vr 11 Mei 2012, 9:51    Onderwerp: Reageer met quote

Nog een half uurtje, dan gaan we slapen. Knipoog

knuffel Leuk spul, hormonen... Rollende ogen knuffel

Naar boven
mamerijntje
Kleuter
Kleuter

BerichtGeplaatst: Vr 11 Mei 2012, 9:52    Onderwerp: Reageer met quote

hmmmm zullen we wat uitwisselen Oeps Zenuwachtig Zenuwachtig Denken

vangen:
sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje

Naar boven
HanB
Top Kokker
Top Kokker

BerichtGeplaatst: Vr 11 Mei 2012, 9:54    Onderwerp: Reageer met quote

sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje VANGEN!!!!!sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje sterretje

Meneer Groen

Naar boven
Berichten van afgelopen:   

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Kindje op Komst forum index -> Zwanger worden Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 22, 23, 24  Volgende
Pagina 16 van 24

Ga naar: