| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
lynnty Kletstante

|
Geplaatst: Wo 04 Okt 2006, 14:05 Onderwerp: Ons mannetje Senne* is nu een vlindertje |
|
|
hallo ik ben lynn 23j. en heb deze zomer nl. op 30 juli een spoedkeizersnee achter de rug op 26 weken en 3 dagen, ons wondertje senne* werd geboren en wat was het een schatje!
hij werd meteen in de couveuse gelegd en alles zag er goed uit.
tot twee weken later bleek dat zijn longen niet in orde waren daarvoor kreeg hij cortizone, blijkt dat hij nog een nevenwerking gedaan heeft op dit geneesmiddel en een perforatie in de darmen gemaakt heeft. uiteindelijk heeft mijn kleine schatje het niet meer gehaald. Is hij op 10 augustus gestorven. Onze wereld stortte meteen in, we hadden zo lang op hem gewacht, het verlangen was zo groot, de liefde ook.... mochten we een begrafenis gaan regelen?!?!
weer een domper bij want enkele maanden voordien had ik al een miskraam gehad
je kamertje stond klaar, alles lag al klaar voor je, enkel jij bent er niet, het gemis is zo groot schatje
na 5 maand mocht je terug een brusje hebben maar dit is ook mis afgelopen bij 8,5 weken.
uiteindelijk is je zusje Lieke geboren lieve Senne* waar je over kunt waken, zorg goed voor ze lieve schat!
mama en papa missen je, vlinderkusje 
Laatst aangepast door lynnty op Di 02 Sep 2008, 14:37, in totaal 5 keer bewerkt |
|
| Naar boven |
|
 |
miranda Puber

|
Geplaatst: Wo 04 Okt 2006, 14:35 Onderwerp: |
|
|
hoi hoi
iig wil ik je heel veel sterkte toewensen met dit grote verlies...
wij hebben ong. in de zelfde periode ook ons dochterjte Ghislaine verloren na 16 dagen, omdat haar nieren niet werkten
ik kan je niet helpen met de vraag van wanneer je weer zwanger mag worden na een spoedks..
groetjes en hele veel liefs Miranda
mv Evert en Ghislaine  |
|
| Naar boven |
|
 |
kimpie Peuter

Geregistreerd: 6-4-2004 Berichten: 707 Woonplaats: Vilvoorde (Belgie) mama van Jonas (4,5j) en Yenthe (17 mnd) en 2 engeltjes!
|
Geplaatst: Wo 04 Okt 2006, 16:33 Onderwerp: |
|
|
Heel veel sterkte meid met het verlies van Senne*
Liefs kim,mama van Tibo*~Jonas~en? |
|
| Naar boven |
|
 |
karin Top Kokker

Geregistreerd: 6-7-2004 Berichten: 24756 Woonplaats: almelo mama van twee stoere mooie knullen.
|
Geplaatst: Wo 04 Okt 2006, 16:36 Onderwerp: |
|
|
heel veel sterkte.  |
|
| Naar boven |
|
 |
Zonneschijn KoK verslaafde

Geregistreerd: 23-12-2005 Berichten: 7979 Woonplaats: Alphen aan den Rijn
|
Geplaatst: Wo 04 Okt 2006, 16:56 Onderwerp: |
|
|
Ook van mij nog heel veel sterkte gewenst. Wel fijn dat jullie Senne al een mooi plaatstje in jullie harten hebt kunnen geven.
Ik kan mij zo goed voorstellen dat je toch weer zwanger wilt worden. Ik heb precies hetzelfde. Vervanging zal het nooit zijn, maar die kinderwens is nu waarschijnlijk groter dan ooit.
Ik heb alleen geen idee hoe lang je het beste kunt wachten na een keizersnede.
Liefs, Evelien  |
|
| Naar boven |
|
 |
preggie KoK verslaafde

|
Geplaatst: Wo 04 Okt 2006, 21:46 Onderwerp: |
|
|
Lynnty,
Wat erg wat jullie hebben meegemaakt!!!
wat zul je senne* missen!
je vraag over opnieuw zwanger mogen raken...
ik heb ook een keizersnede gehad en de gynaecoloog vertelde mij dat ik weer zwanger mocht raken, zodra het zo was dat bij de geboorte van het kindje, de oudste 1 jaar was... dus eigenlijk komt het erop neer... 3 maanden na de operatie...
En dit heeft te maken met het herstel van de (met name inwendige) wond.
maar wat let je om een afspraak te maken met je gynaecoloog om dit ook ter sprake te brengen?
Heel veel sterkte...
 |
|
| Naar boven |
|
 |
mamarloes Dreumes

|
Geplaatst: Do 05 Okt 2006, 10:14 Onderwerp: |
|
|
Lieve Lyntty,
Wat vreselijk dat jullie Senne* niet mocht blijven. De wens en verlangen naar een kindje is nu misschien groter dan ooit. Ik begrijp dat heel goed.
Zelf ben ik binnen 3 maanden na de dood van mijn dochter weer zwanger geraakt. Over hoe snel je weer mag na een ks weet ik niet. Er valt vast wel iets over te vinden zijn op internet?
Als je het leuk vindt kun je ook gaan meeschrijven onder 'zwanger worden'. Daar staat een rubriek 'zwanger willen worden na verlies van een engeltje'.
Marloes |
|
| Naar boven |
|
 |
lynnty Kletstante

|
Geplaatst: Do 05 Okt 2006, 10:15 Onderwerp: |
|
|
hallo,
allen dank voor jullie reacties, het doet ons deugd ook eens met lotgenoten te kunnen praten.
niks let ons om met de gynaecoloog te praten maar de een zegt zes maanden te wachten de ander negen maanden en nu hoor ik drie maanden dit komt soms verwarrend over begrijp je.
maar alvast dank voor jullie respons en medeleven!!
groetjes, lynn |
|
| Naar boven |
|
 |
tallie Puber

|
Geplaatst: Ma 09 Okt 2006, 11:03 Onderwerp: |
|
|
hoi Lynnty,
Weer een engeltje erbij....
Ik voel precies dezelfde leegte en het diepe verlangen naar een kindje!
17 augustus heb ik een spoedkeizersnede ondergaan en zijn mijn jongens gehaald.
We zijn nu 7 weken verder...en ik zou ook alweer zo graag zwanger willen worden.
Ook al ben ik ontzettend bang dat er weer wat mis gaat!!
1 November moet ik naar de gyneacoloog...dus dat wil ik even afwachten. En ik hoop dat we dan te horen krijgen dat ik snel weer zwanger mag worden!!
Sterkte verder!
Liefs Chantal |
|
| Naar boven |
|
 |
marielle Top Kokker

|
Geplaatst: Ma 09 Okt 2006, 11:22 Onderwerp: |
|
|
Lieve mama van Senne.
Wat vreselijk zo n verdriet zo welkom en dan toch gaat het fout.
Ik ben ook mijn dochtertje verloren na een zwangerschap van 41 weken met een spoedkeizersnee dus helaas ik weet hoe je je voelt.
Over zwanger worden na de keizersnee raden ze mij aan om niet binnen het jaar te bevallen dit ivm het herstellen van het litteken.
Maar neem eerst rustig je tijd meid om dit vreslijke grote verdriet eigen te maken.
Liefs Marielle de mama van de maan  |
|
| Naar boven |
|
 |
lynnty Kletstante

|
Geplaatst: Di 10 Okt 2006, 18:36 Onderwerp: |
|
|
Dag chantal,
hopelijk krijg je goed nieuws op 1 november, zal eens denken aan je,
toen ik naar de gynaecoloog ben geweest zei hij me dat ik nooit meer natuurlijk kan bevallen en ze de volgede zwangerschap een ring rond mijn baarmoeder zullen plaatsen.
Dus de angst voor een volgende zwangerschap zal er altijd in zitten voor me, dat terzijde dan, het belangrijkste voor mij is dat er ooit nog een wondertje komt voor ons, we verlangen er al zo lang naar en nu dit grote verlies!!
een vervanging zal het nooit zijn maar we zullen er volledig voor gaan dat weet ik zeker!!
we zien wel hoe het draait, ik laat alvast nieuws posten indien het ooit zover is.
alvast veel succes!!
en dank aan allen voor jullie berichtjes,ik koester ze!
groetjes lynn, supermama van senne mijn lieve engeltje!!! |
|
| Naar boven |
|
 |
victoria Top Kokker

|
Geplaatst: Di 10 Okt 2006, 19:06 Onderwerp: |
|
|
| Ook ik weet helaas hoe het is om een kindje te verliezen en wil je dan ook heel veel sterkte toe wensen. Ik zou het gewoon met je gyn bespreken. Bij ons wilde ze een paar maanden wachten, ik ben niet bevallen via een keizersnede. Maar ze wilde dat ik eerst wat op krachten kwam. |
|
| Naar boven |
|
 |
victoria Top Kokker

|
|
| Naar boven |
|
 |
Eveline77 Dreumes

|
Geplaatst: Wo 11 Okt 2006, 15:24 Onderwerp: |
|
|
Vreselijk wat je hebt mee gemaakt!
Er is na mijn eerste ks niets gezegd over hoe lang ik moest wachten voor ik weer zwanger zou worden. Ik heb in die tijd veel gelezen over alles wat met ks te maken heeft.
Uiteindelijk is mijn zoon geboren toen de oudste 3 jaar en 2 maanden was. En ondanks dat er zo lang tussen zit is bij mij toch het litteken gaan scheuren. Zowel mijn zoon als ik zijn door het oog van de naald gegaan. Hij is uiteindelijk met een spoedkeizersnee gehaald. Ze hebben mij nu wel gezegd dat ik absoluut niet meer zwanger mag worden. De druk was na 3 jaar zelfs nog te veel voor mijn baarmoeder. Dus ik denk dat je er weinig over kunt zeggen. Het is een risico maar het schijnt heel weinig voor te komen.
Ik weet dat er een stichting is voor ouders met een ks misschien dat je daar terecht kunt voor deze vragen.
Sterkte. |
|
| Naar boven |
|
 |
lynnty Kletstante

|
Geplaatst: Wo 11 Okt 2006, 15:30 Onderwerp: |
|
|
hallo eveline,
hebben ze dan van jou ook een ring rond de baarmoeder geplaatst de laatste maal?
ik krijg het al angstig als ik dit lees, maar durf er niet aan te denken dat het ook zo zou kunnen worden,want zo een risico loop ik ook had de gyn. gezegd.
groetjes lynn, mama van senne  |
|
| Naar boven |
|
 |
|