Kindje op Komst forum

FAQFAQ  ZoekenZoeken  Uitgerekende dataUitgerekende dataChatChat GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Zwanger worden Zwanger Baby Peuter Acties en fun Forum Ledensites Verlies Homehome Shop
hulp nodig voor passende straf

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Kindje op Komst forum index -> Leeftijdscategorie Basisschool (groep 7 & 8)
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
ilsederooy
Top Kokker
Top Kokker

BerichtGeplaatst: Vr 24 Aug 2007, 21:43    Onderwerp: hulp nodig voor passende straf Reageer met quote

ik heb echt jullie hulp nodig want zit ff met de handen in het haar Verdrietig

kom net thuis en wil dus een reep uit de koelkast halen die ik bewust gekocht heb want ik het weekend mag ik snoepen(ben aan het lijnen)

weg reepjes alle 3 Geschokt toevallig komt net me dochter naar beneden voor na de wc te gaan. mevrouw gelijk verhoord nee ze had niks gedaan, maar haar broertje heeft de hele avond buiten gespeelt en manlief heeft niks gepakt dus alleen zei kon het gedaan hebben.

2 keer gevraagt wees eerlijk nee mam echt waar heb niks gepakt en ze rent naar boven dus ik haar weer naar beneden geroepen komt ze daar met alle papiertjes heeft ze weer ja je hoort het goed weer de boel geplundert.

nu zul je misschien denken tis maar een reepje maar zo gaat het iedere keer niks is veilig in dit huis alles wordt geplundert en ik wordt hier echt knater gek van. ze weten dat als ze netjes ergens om vragen ze het kunnen krijgen waarom dan stiekum en waarom liegen ?

hoe leer ik dit af wat kan ik hier aan doen ? en vooral wat is een passende straf hiervoor. voor mij is dit echt de druppel tis van de gekke dat ik in mijn eiegen huis niks kan bewaren moet ik dan alles wat enigsins lekker is in een kluis bewaren ? Gemeen of erg boos

ben echt heel erg boos

fransje is het broertje van emily 17 jaar en wes 14 jaar oud.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
Sterre74
KoK verslaafde
KoK verslaafde

BerichtGeplaatst: Di 28 Aug 2007, 13:36    Onderwerp: Reageer met quote

Moeilijk Ilse....ik zou zeggen voor straf een week (of korter) geen snoep.
En het allermoeilijkste is dan voor jou, het volhouden! In het weekend is er geen ontkomen aan, dan wordt hier meer gesnoept. Maar doordeweek ben ik erg consequent tegen mijn dochter, na het toetje krijg je niets meer. En dat is niet voor straf, maar omdat ze anders blijft zeuren en nu weet ze waar ze aan toe is, dit is de regel door de week.
Ik pak meestal een koekje als zij naar bed is, want ik vind het wel sneu dan eerlijk gezegd....

En dan moet je dat van jezelf misschien toch maar verstoppen? Erg ik weet het.....niet zozeer uit ervaring, maar wel van verhalen van mijn schoonmoeder die altijd klaagde dat al het lekkers op was als zij er trek in had.
Ik verstop het niet echt, wel leg ik sommige dingen uit het zicht om gezeur te voorkomen, of om te voorkomen dat mijn vriend het ziet Oeps Dat is nogal een snoeper, maar tegenwoordig vraagt ie netjes of ik dat lekkere chocolaatje (ritter sport marzipan Kwijlen ) zelf had willen hebben Knipoog
Toeval wil dat ik op het moment zelf niet snoep, dus dat scheelt!

Succes!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Kindje op Komst forum index -> Leeftijdscategorie Basisschool (groep 7 & 8) Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: