Sterre74 KoK verslaafde

|
Geplaatst: Di 28 Aug 2007, 13:36 Onderwerp: |
|
|
Moeilijk Ilse....ik zou zeggen voor straf een week (of korter) geen snoep.
En het allermoeilijkste is dan voor jou, het volhouden! In het weekend is er geen ontkomen aan, dan wordt hier meer gesnoept. Maar doordeweek ben ik erg consequent tegen mijn dochter, na het toetje krijg je niets meer. En dat is niet voor straf, maar omdat ze anders blijft zeuren en nu weet ze waar ze aan toe is, dit is de regel door de week.
Ik pak meestal een koekje als zij naar bed is, want ik vind het wel sneu dan eerlijk gezegd....
En dan moet je dat van jezelf misschien toch maar verstoppen? Erg ik weet het.....niet zozeer uit ervaring, maar wel van verhalen van mijn schoonmoeder die altijd klaagde dat al het lekkers op was als zij er trek in had.
Ik verstop het niet echt, wel leg ik sommige dingen uit het zicht om gezeur te voorkomen, of om te voorkomen dat mijn vriend het ziet Dat is nogal een snoeper, maar tegenwoordig vraagt ie netjes of ik dat lekkere chocolaatje (ritter sport marzipan ) zelf had willen hebben
Toeval wil dat ik op het moment zelf niet snoep, dus dat scheelt!
Succes! _________________ Moeder van 3 prachtige kinderen: jongen van 11, meisje van 15 en
 |
|