FAQFAQ ZoekenZoeken Uitgerekende dataUitgerekende dataChatChat AgendaAgenda GebruikerslijstGebruikerslijst   RegistreerRegistreer  ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

help... mexicaanse griep
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3 ... 175, 176, 177 ... 195, 196, 197  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Kindje op Komst forum index -> Huiskamer
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
mandy_d.
Tiepmiep
Tiepmiep

BerichtGeplaatst: Di 08 Dec 2009, 20:35    Onderwerp: Reageer met quote

Lekker bericht weer.......

Hier is het (nog grotere) twijfelen weer begonnen....
Kids zijn sinds dit weekeinde beide weer hersteld...wel nog moe,hoesten en snotteren,maar 3 weken terug mochten we van de HA en GGD wel aannemen dat Jo de Mg zou hebben, afgelopen weer is hij dus NOG zieker geweest.....nu zijn wij gaan paniektype's,maar stonden afgelopen week toch 2x bij de HAP en HA om te controleren....
Jo ademde zeeeeeer snel met een hele snelle hartslag,maar bleek niets aan de hand. In de wachtkamer begon Jo te klagen over buikpijn,hoofdpijn,nekpijn (?)..overal pijn...
Beide hebben goed 4 dagen zeer hoge koorts gehad (39-40), hoesten, buikpijn,hoofdpijn,misselijk,later diarree er achteraan, niet eten,lusteloos...
Zou dit hem dan wel geweest zijn? HA dacht wel een aan goede griepvirus,maar bijzonder storend dat je niet weet welke....(al kunnen ze dat normaal ook niet weten natuurlijk).
Het hoesten en snotteren blijft wel hangen...en Jo is nog best moe...

Nou...gaan ons weer bezinnen,maar het idee 1 prik blijft hier bestaan....dat is ook het gevoel van mn man.
(zijn beide dus nog niet geent).

Weet iemand welke gevolgen het vaccin kan hebben voor de gemuteerde variant? Bied deze daar ook bescherming tegen? Of juist het doormaken van de griep?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
jet
KoK verslaafde
KoK verslaafde

BerichtGeplaatst: Wo 09 Dec 2009, 14:01    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb eerder op TV gehoord en volgens mij in die chat op site van RIVM dat het vaccin niet werkzaam is voor gemuteerde versie(s) van de MG.
Maar weet het niet zeker. .wellicht is dat terug te vinden op de site van grieppandemie?

Wij gaan overigens ook in deze 2e ronde geen prik halen met onze jongens. Zijn tot op heden nog altijd happy met de keuze die wij gemaakt hebben om niet te vaccineren.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
janet76
Puber
Puber

BerichtGeplaatst: Wo 09 Dec 2009, 14:20    Onderwerp: Reageer met quote

Hebben jullie de nieuwe gebruiker gezien..?
Redactie grieppandemie
Denken

jet
KoK verslaafde
KoK verslaafde

BerichtGeplaatst: Wo 09 Dec 2009, 15:22    Onderwerp: Reageer met quote

Mama schreef:
Redactie grieppandemie
Denken

huh??
gaan ze hier info en ervaringen vandaan halen om te gebruiken voor een artikel op hun site hihihi Meneer Groen

Wat heeft zo'n redactie hier te zoeken vraag ik me dan af?

Naar boven
lydia
Site Admin
Site Admin

BerichtGeplaatst: Wo 09 Dec 2009, 15:59    Onderwerp: Reageer met quote

jet schreef:
Mama schreef:
Redactie grieppandemie
Denken

huh??
gaan ze hier info en ervaringen vandaan halen om te gebruiken voor een artikel op hun site hihihi Meneer Groen

Op de website Grieppandemie.nl van het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport is belangrijke informatie te vinden over de Mexicaanse griep.

Deze gebruiker heeft met ons contact gezocht om informatie vanuit de overheid te kunnen geven. Hier hebben we toestemming voor gegeven.
Het gaat dus om een officiele site van de overheid.

Naar boven
jet
KoK verslaafde
KoK verslaafde

BerichtGeplaatst: Wo 09 Dec 2009, 16:57    Onderwerp: Reageer met quote

lydia schreef:
jet schreef:
Mama schreef:
Redactie grieppandemie
Denken

huh??

Op de website Grieppandemie.nl van het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport is belangrijke informatie te vinden over de Mexicaanse griep.

Deze gebruiker heeft met ons contact gezocht om informatie vanuit de overheid te kunnen geven. Hier hebben we toestemming voor gegeven.

Ja dat had ik wel begrepen Engel
Maar ik zie de toegevoegde waarde niet zo ervan in eigenlijk.. Wat willen ze ons dan hier op KOK vertellen over de griep?
We weten denk ik allemaal toch wel welke wegen te bewandelen om info te krijgen op de site van RIVM e.d.., daar hoeft men ons op KOK ook niet nog eens op te wijzen, lijkt mij Denken

Overigens bedoel ik dat niet rot naar jullie toe lydia.. Ik vraag me oprecht af wat ze op een forum als deze te zoeken hebben als er al genoeg bronnen van informatie zijn te vinden zoals hun eigen site.

Naar boven
mandy_d.
Tiepmiep
Tiepmiep

BerichtGeplaatst: Wo 09 Dec 2009, 17:57    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb geen bezwaar tegen een dergelijke gebruiker hoor..hou alleen wel sterk rekening met het feit dat de informatie die verstrekt gaat worden niet onpartijdig is....dan zou je de tegenhanger ook toe moeten laten en er een debat van maken...aan nog meer van hetzelfde heeft natuurlijk niemand iets...
Laat ze de "strijd" maar aangaan....
Nu is het geen strijd natuurlijk,maar denk dat wij hier zelf prima weten WAAR we de info (de pro info) kunnen vinden..alleen waar de contra meningen onderbouwd en onderzocht worden,dat weet je niet....

Juist op een forum als deze is het fijn dat je info uit alle hoeken krijgt..al moet je dan zelf gaan schiften of het betrouwbaar is en waar het vandaan komt...laat staan dat het weerlegt word...

Goed...ben een beetje onsamenhangend,maar denk dat deze nieuwe gebruiker niets nieuws gaat brengen.....
Zelfs met een diagnose MG zeggen ze nog "ga maar prikken" "Kan geen kwaad" Dat geeft al aan wat het doel is........vaccins slijten...

Naar boven
melanie
Tiepmiep
Tiepmiep

BerichtGeplaatst: Wo 09 Dec 2009, 18:31    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zag het ook redactie grieppandemie Knipoog

Ik heb wel veel dat mensen verbaasd reageren omdat wij I,lona niet hebben laten enten, mensen proberen je dan zelfs nog te overtuigen terwijl wij er goed over nagedacht hebben, ieder zijn mening, ik respecteer dat mensen wel laten enten doe dat van ons dan ook!
Er zijn er zelfs bij die reageren geirriteerd Rollende ogen

Ik heb mijzelf ook niet laten enten ,
mijn man had zijn eerste gehaald de tweede niet is verkouden , toen kreeg hij zelfs ook een preek te horen pfffffffffffffffff

Gr mel

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM Naam
Heleen
KoK Diva
KoK Diva

BerichtGeplaatst: Wo 09 Dec 2009, 19:18    Onderwerp: Reageer met quote

jet schreef:
lydia schreef:
jet schreef:
Mama schreef:
Redactie grieppandemie
Denken

huh??

Maar ik zie de toegevoegde waarde niet zo ervan in eigenlijk.. Wat willen ze ons dan hier op KOK vertellen over de griep?
We weten denk ik allemaal toch wel welke wegen te bewandelen om info te krijgen op de site van RIVM e.d.., daar hoeft men ons op KOK ook niet nog eens op te wijzen, lijkt mij Denken

Overigens bedoel ik dat niet rot naar jullie toe lydia.. Ik vraag me oprecht af wat ze op een forum als deze te zoeken hebben als er al genoeg bronnen van informatie zijn te vinden zoals hun eigen site.

Omdat juist op de verschillende fora zoveel verschillende informatie wordt gegeven en er veel over wordt gesproken.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Kroes
Tiepmiep
Tiepmiep

BerichtGeplaatst: Wo 09 Dec 2009, 20:57    Onderwerp: Reageer met quote

Heleen schreef:
jet schreef:
lydia schreef:
jet schreef:
Mama schreef:
Redactie grieppandemie
Denken

huh??

Omdat juist op de verschillende fora zoveel verschillende informatie wordt gegeven en er veel over wordt gesproken.

Beetje mosterd toch?
De heftigste discussie is wel geweest....

jet
KoK verslaafde
KoK verslaafde

BerichtGeplaatst: Wo 09 Dec 2009, 21:12    Onderwerp: Reageer met quote

Heleen schreef:

Dus maw, die persoon van grieppandemie heeft zich hier geregistreerd om 'de verhalen' die er rond gaan op internet uit de wereld te helpen en ons nog eens te wijzen op het feit dat je je moet inenten want anders....?

Ik bedoel, die persoon is niet een onafhankelijk persoon, is gelinkt aan het RIVM en die persoon zal enkel kunnen brengen wat we allemaal al lang en breed hebben kunnen lezen op de site grieppandemie.nl.

Ik snap dus niet wat zo iemand dan nu nog, nadat de 1e vaccinaties e.d, al is geweest, nog op een forum komt doen.. Zoals Kroes zegt, mosterd na de maaltijd.
Ik schaar me achter Mandy.d haar reactie dat het overkomt als vaccinaties slijten met de 2e vaccinatie ronde op komst komende week.

En daarbij schrijf je dat er op zoveel fora verschillende informatie rond gaat, maar ik denk werlelijk dat de meeste mensen bij hun beslissingen wel of niet inenten afgaan op hetgeen hun gevoel ingeeft en op basis van de info die gegeven is door de officiele instanties.
Ik heb in ieder geval niet op basis van fora (kom alleen hier overigens, dat ter zijde) mijn beslissing genomen om te gaan of niet te gaan. Die beslissing heb ik genomen na het lezen van de site van grieppandemie, het verloop van de griep en niet op basis van de verhalen van mensen op KOK.
Ik vind het dus irritant en krijg er een Rollende ogen van als er dus iemand hier informatie zou gaan geven terwijl die overal voorhanden is op de officiele sites die makkelijk te benaderen zijn via rivm en ggd e.d.
een beetje zo van, niet ook al hier he, snap je?

Naar boven
natasja
Puber
Puber

BerichtGeplaatst: Wo 09 Dec 2009, 21:29    Onderwerp: Reageer met quote

misschien moeten we gewoon eerst eens afwachten wat hij/zij schrijft...
KoK verslaafde
KoK verslaafde

BerichtGeplaatst: Wo 09 Dec 2009, 21:40    Onderwerp: Reageer met quote

Hoe serieus moet je zo'n gebruiker nemen en tja ook al meld je je bij jullie, in hoeverre heb ik hier een goed gevoel bij Denken

Sorry kan me niet voorstellen dat de overheid even rond neust en een team van mensen 1 lijkt me niet voldoende hiero zet om een beetje het oneindig grote internet af te surfen om een beetje deel te nemen aan topics in het belang van de MG / vaccinatie. Als het echt zo'n hot item was en ze er iets mee wilden gaan doen had je dit ook wel via andere bronnen vernomen

Foei Stout wat zeg ik nu? Oeps sorry vind het erg apart Engel

Naar boven
Sirene1974
Puber
Puber

BerichtGeplaatst: Wo 09 Dec 2009, 21:55    Onderwerp: Reageer met quote

Wellicht heeft het te maken met een nieuwsbericht wat onlangs nog verscheen over dat minister Klink er zo van baalde dat er via Internetfora en websites zo veel 'verkeerde' informatie de wereld in werd geholpen met betrekking tot de samenstelling van het vaccin en de veiligheid ervan. Hij wilde dat er op elk forum/welke website een banner kwam met daarin de 'juiste' informatie. Net zo'n leus als op de pakjes sigaretten. Zo van: deze informatie is dodelijker als het vaccin tegen de MG.

Ik denk dat ze het nu zo gaan proberen...aangezien die banners niet mochten (geloof ik).

Groetjes,
Ireen Meneer Groen

Naar boven
veertje
KoK verslaafde
KoK verslaafde

BerichtGeplaatst: Wo 09 Dec 2009, 21:57    Onderwerp: Reageer met quote

Bijna onmogelijk toch Denken

Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Kindje op Komst forum index -> Huiskamer Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3 ... 175, 176, 177 ... 195, 196, 197  Volgende
Pagina 176 van 197

Ga naar: