| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Amanda Tiener

|
Geplaatst: Wo 28 Jul 2010, 9:24 Onderwerp: |
|
|
Als ze alles van te voren hadden moeten onderzoeken waren ze er veel meer tijd aan kwijt
Plus het feit dat ze eerst nog niet veel wisten over de gevolgen van de griep
Dus nee ik denk niet dat vooronderzoek nut gehad zou hebben _________________
 |
|
| Naar boven |
|
 |
fiep klophout Top Kokker

|
Geplaatst: Wo 28 Jul 2010, 9:29 Onderwerp: |
|
|
| Amanda schreef: | Ach ja gebeurd is gebeurt he
Kunnen het niet meer terug draaien |
of ie nou wel of niet een blunder heeft gemaakt, werkt het gelukkig in nederland niet zo dat ministers maar alles zomaar kunnen doen, en dat daar daarna niet meer over gesproken mag worden onder het mom 'gebeurd is gebeurd'.... _________________
 |
|
| Naar boven |
|
 |
Eppo Baby

|
Geplaatst: Wo 28 Jul 2010, 9:48 Onderwerp: |
|
|
mee eens Fiep! Gelukkig kan overal nog over gediscussieerd worden.
Alleen in dit geval blijft het moeilijk om echt van een blunder te spreken, omdat het verloop van het virus onbekend was.. Vooraf onderzoeken kost tijd en daar komt bij kijken dat van te voren iedereen wel kan roepen dat ze niet gaan enten, maar als het wel een dodelijk virus zou zijn geweest, de meeste van die mensen vooraan staan voor een vaccinatie. En dan heb je te weinig. We weten allemaal hoe daar op gereageerd gaat worden  |
|
| Naar boven |
|
 |
Amanda Tiener

|
Geplaatst: Wo 28 Jul 2010, 10:12 Onderwerp: |
|
|
Gebeurd is bebeurd is ook mijn mening
Ik heb niet gezegd dat men er nu niet over mag discuseren
Ik blijf er gewoon bij dat stel de mg was wel dodelijker geweest en hij had geluisterd en er te weinig waren er nu veel meer waren die zouden roepen hadden ze maar meer ingeslagen _________________
 |
|
| Naar boven |
|
 |
sabje373 Peuter

|
Geplaatst: Wo 28 Jul 2010, 10:46 Onderwerp: |
|
|
Als Klink teveel inslaat is het niet goed, als hij te weinig inslaat is het ook niet goed. Ze wisten niet hoe het virus zich verspreiden zou, en ik denk dat Nederland er nog goed vanaf is gekomen.
Gebeurd is gebeurd. |
|
| Naar boven |
|
 |
Madre Top Kokker

|
Geplaatst: Wo 28 Jul 2010, 10:51 Onderwerp: |
|
|
Grappig dat mensen dat zeggen.
Gebeurd is gebeurd.
Door deze berichtgeving ga ik nog meer denken dat de overheid dit vaccin aan ons en vooral onze kinderen heeft opgedrongen..
Er moet zoveel bezuinigd worden, zo erg dat we er allemaal wel wat van zullen voelen en dan wordt er op zo'n bericht zo laks gereageerd?
Zo veel tijd was er niet nodig om een beetje rustig te bekijken wat het virus hier en ook in andere landen deed.
Er zijn in verhouding erg weinig mensen aan dood gegaan. Ja er waren veel mensen ziek en ja dat was vast voor een deel heel vervelend, maar nee het was niet perse levensbedreigend. En dat is wat ze ons wel wilde laten geloven.
Een epidemie hoeft niet perse iets heel engs te zijn, maar die angstmakerij vanuit media en overheid is iets waar ik echt voor pas. _________________
 |
|
| Naar boven |
|
 |
Amanda Tiener

|
Geplaatst: Wo 28 Jul 2010, 11:23 Onderwerp: |
|
|
Hoezo opgedrongen????
Iedereen was vrij om zijn/haar kind te laten enten
Als ze iemand iets opdringen dan hadden ze het verplicht moeten stellen _________________
 |
|
| Naar boven |
|
 |
Madre Top Kokker

|
Geplaatst: Wo 28 Jul 2010, 11:25 Onderwerp: |
|
|
Als je iemand heel angstig maakt zullen ze sneller hun 'keuze' maken. _________________
 |
|
| Naar boven |
|
 |
marijke79 Top Kokker

|
Geplaatst: Wo 28 Jul 2010, 12:18 Onderwerp: |
|
|
liever over (al is het wel heeel zonde natuurlijk) dan dat het allemaal wel erger was geweest en ze te kort hadden gehad..... _________________
 |
|
| Naar boven |
|
 |
jolan Kleuter

|
Geplaatst: Do 29 Jul 2010, 11:43 Onderwerp: |
|
|
Ik ben van mening dat als ze wel de tijd hadden genomen om onderzoeken te doen en er waren dan in die tijd wel een hoop mensen overleden... dan was het ook niet goed geweest....
Volgens mij is het nooit naar iedereens tevredenheid wat er gebeurd.
Uiteindelijk ben IK heel erg blij dat het zo gelopen is.... Had er niet aan moeten denken als er nog meer slachtoffers waren geweest.... _________________
 |
|
| Naar boven |
|
 |
|