| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
victoria Top Kokker

|
Geplaatst: Ma 27 Jul 2009, 18:13 Onderwerp: |
|
|
| joseetje schreef: | Gaat hij zeker de eerste dagen van jullie 3de dochter missen Victoria?
Ben jij afgelopen tijd in contact met hem geweest?
Sterkte  |
Nee heb gelukkig geen contact gehad de laatste tijd.
En ik weet wanneer ik word ingeleid dus hij zal pas na een tijdje kunnen komen. _________________ 3-op-een-rij
V.era-Lynn* 12-12-2005, Sophie 07-05-2007 & Jasmijn 01-08-2009
Kijk in mijn winkel voor Merkkleding mt 56 tot 104 update Zomerkleding 27/4/2010 |
|
| Naar boven |
|
 |
kaboutertje Kletstante

|
Geplaatst: Ma 27 Jul 2009, 18:18 Onderwerp: |
|
|
jeetje dat is heftig! Sterkte! _________________ Het leven is als ganzenborden,.... je kunt telkens op nieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten. |
|
| Naar boven |
|
 |
Mama_jeanet Tiepmiep

|
Geplaatst: Ma 27 Jul 2009, 18:25 Onderwerp: |
|
|
| victoria schreef: | | joseetje schreef: | Gaat hij zeker de eerste dagen van jullie 3de dochter missen Victoria?
Ben jij afgelopen tijd in contact met hem geweest?
Sterkte  |
Nee heb gelukkig geen contact gehad de laatste tijd.
En ik weet wanneer ik word ingeleid dus hij zal pas na een tijdje kunnen komen. | jeetje wat heftig zeg. En moet je moeder nu ook tamiflu slikken? Mag zij na de bevalling wel meteen langskomen?
En hoe is zijn ziekte verloop? heeft hij de milde variant die de meeste mensen krijgen?
Sterkte _________________ mama van 3 geweldige jongens;
Lucas 17 08 '04
Pepijn 05 09 '05
Merlijn 21 02 '08
Laatst aangepast door Mama_jeanet op Ma 27 Jul 2009, 18:31, in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Naar boven |
|
 |
angelbaby Tiener

|
Geplaatst: Ma 27 Jul 2009, 18:26 Onderwerp: |
|
|
Hč bah zeg. Blijf het ook maar een eng iets vinden.
Victoria: dat is helemaal balen dat je vader niet meteen op bezoek mag komen.
Ik hoop dat wij de dans ontspringen zoals ze dat noemen. Hoop niet dat mijn jongens ziek worden en wij zelf natuurlijk ook niet. Toch gaan er blijkbaar de komende 2 maanden echt heel veel mensen ziek van worden, kijk maar naar Engeland... _________________ Onze tweeling is er!!! Geboren op 15 juni '09, 8 weken te vroeg, maar ze doen het super!
 |
|
| Naar boven |
|
 |
victoria Top Kokker

|
Geplaatst: Ma 27 Jul 2009, 19:01 Onderwerp: |
|
|
| Mama_jeanet schreef: | jeetje wat heftig zeg. En moet je moeder nu ook tamiflu slikken? Mag zij na de bevalling wel meteen langskomen?
En hoe is zijn ziekte verloop? heeft hij de milde variant die de meeste mensen krijgen?
Sterkte |
Hij heeft een milde variant .. net alsof hij gewoon de griep heeft.
Hij slikt nu idd tamiflu ... mijn ouders zijn gescheiden .. hij woont alleen.
Mijn moeder komt bijna dagelijks. en mijn zusje is op vakantie. _________________ 3-op-een-rij
V.era-Lynn* 12-12-2005, Sophie 07-05-2007 & Jasmijn 01-08-2009
Kijk in mijn winkel voor Merkkleding mt 56 tot 104 update Zomerkleding 27/4/2010 |
|
| Naar boven |
|
 |
Jarreau Kletstante

|
Geplaatst: Ma 27 Jul 2009, 19:08 Onderwerp: |
|
|
Vic
wat een zorgen weer meis.
Hoop dat hij snel opknapt. _________________ groetjes Corina |
|
| Naar boven |
|
 |
anoniem69 Top Kokker

|
Geplaatst: Ma 27 Jul 2009, 19:13 Onderwerp: |
|
|
OH Vic wat schrikken! Gelukkig is het een milde variant, maar toch...getver... nu kan hij niet langs komen, wat ontzettend rot voor je Heel veel sterkte en veel beterschap!
Anita; voor je vriendin ook spannend zeg! Hopelijk is het bij hem niet de MG.
------------
Hier op het werk hebben we hele strikte regels gekregen omtrent hygiene e.d. Als er een uitbraak komt, mogen we ook geen handen meer schudden, niet meer vergadering (he wat erg ) en meer van dat soort dingen.. |
|
| Naar boven |
|
 |
DreamingOn Peuter

|
Geplaatst: Ma 27 Jul 2009, 20:01 Onderwerp: |
|
|
| kimmiejj schreef: | | knipoogje1983 schreef: | | DreamingOn schreef: | Mijn moeder moest vanochtend ook naar de huisarts, ze moet nog even een dag afwachten.. hoop dat het niks ernstigs is.  |
hoezo moet ze een dag afwachten?? |
Ik denk op de testuitslagen ? |
Ze vermoeden het wel, maar als ze zich morgen niet beter voelde en het erger was moest ze gelijk terug komen. Ze denken wel dat ze de mexicaanse griep heeft, maar onze huisarts houd van 'afwachten' En dan kijken ze morgen eventueel verder, ja het zit raar in elkaar bij ons.  |
|
| Naar boven |
|
 |
anoniem69 Top Kokker

|
Geplaatst: Ma 27 Jul 2009, 20:07 Onderwerp: |
|
|
Wat raar dat ze naar de dokter toe moet trouwens Wij hebben adviezen gekregen om vooral telefonisch contact te onderhouden ivm het besmetten van mensen in de wachtkamer. |
|
| Naar boven |
|
 |
DreamingOn Peuter

|
Geplaatst: Ma 27 Jul 2009, 20:31 Onderwerp: |
|
|
Is dat zo, wat vreemd! Vorige week is hier ook iemand uit ons dorp gewoon naar de huisarts gegaan...
Ik ben zelf nog voor haar geweest.. toevallig dat ik daar ook even moest zijn. Ik had de situatie uitgelegd en moest ze zelf komen.. |
|
| Naar boven |
|
 |
~Claudia28~ KoK verslaafde

|
Geplaatst: Ma 27 Jul 2009, 20:59 Onderwerp: |
|
|
http://www.telegraaf.nl/buitenland/4486064/___Griepalarm_moet_angst_zaaien___.html?p=11,1
| Quote: |
Prof: 'Griepalarm moet angst zaaien'
PARIJS - De Mexicaanse griep is niet gevaarlijk. En de wereldwijde mobilisatie tegen de pandemie dient geen ander doel dan het zaaien van angst. Althans, als we de Franse professor Bernard Debré moeten geloven.
Debré doet zijn uitspraken in een interview met de Franse zondagkrant Journal du Dimanche. "De griep is waarschijnlijk zelfs minder gevaarlijk dan de normale griep", zegt Debré, die in Frankrijk een bekende uroloog is en afgevaardigde voor de UMP-partij van Sarkozy.
"De zieken, bij wie men overigens niet eens nagaat of zij H1N1 hebben, wordt inmiddels gevraagd paracetamol te slikken". Debré legt de schuld bij de Wereldgezondheidsorganisatie WHO. "Overheden hadden geen andere keus dan dan drastisch op te treden, nadat de WHO met dagelijkse berichtgeving en talloze persconferenties zorgde voor een paniekgolf."
|
|
 |
wieniex Kletstante

|
Geplaatst: Di 28 Jul 2009, 12:46 Onderwerp: |
|
|
In t brabants dagblad stond vandaag dat zwangere vrouwen juist geen tamiflu meer mogen omdat het risico's heeft voor het kind. Er is een ander middel wat niet in de bloedbaan zou komen, maar beiden zijn ook nooit getest.
Op zich maak ik me er niet zo druk om, aan gewone griep overlijden ook volop mensen, maar gezien de toestand in Groot Brittanië en het idee dat ik in het najaar nog zwanger ben in combi met werken op een school en kind op kdv, vind ik t wel een beetje dichtbij komen nu...Zodra bij ons op school iemand het krijgt gaan we trouwens meteen dicht, dat is al bekend.
Het zal wel grotendeels paniekzaaierij zijn, maar zwangeren zitten wel in een risicogroep.
Sterkte, hoop dat je niet ziek wordt! (ben even de naam kwijt) en hopen dat de papa van die ander van wie ik de naam even kwijt ben snel beter wordt! _________________
 |
|
| Naar boven |
|
 |
oessie plaatste het 2.000.000e bericht

|
Geplaatst: Di 28 Jul 2009, 13:33 Onderwerp: |
|
|
Ik werk op een reisburo en wij krijgen nu dus allemaal sprays e.d waar we ons toetsenbord enz... mee af moeten nemen, ook een bepaald soort spray voor onze handen enz... _________________
 |
|
| Naar boven |
|
 |
ikke Top Kokker

|
Geplaatst: Di 28 Jul 2009, 14:19 Onderwerp: |
|
|
Ik heb even geďnformeerd bij mij ha en die adviseerde voor zwangere vrouwen relenza in plaats van tamiflu ... _________________
 |
|
| Naar boven |
|
 |
knipoogje1983 Tiepmiep

|
Geplaatst: Di 28 Jul 2009, 15:03 Onderwerp: |
|
|
victoria: mag je vader twee weken niet bij jou op bezoek komen ivm je zwangerswchap, of moet hij gewoon twee weken binnen blijven??
ik ben hier ook reuze benieuwd: werk i nde thuiszorg als vpk en er zijn momenteel een aantal zieke (lees grieperige) clienten.... _________________
en een heel lief sterretje in mijn hart |
|
| Naar boven |
|
 |
|